سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

92/1/25
8:59 ص

چای لاغری بسیار آسان و ذائقه پسند و با هر مزاقی سازگار  است . همراه چای  معمولی نیز قابل استفاده است  و هیچ طعم و بوی خاصی  ندارد . کاهش وزن با چای لاغری  به هر اندازه غیر قابل بازگشت و کاملا ماندگار است زیرا که مکانیسم کار آن دقیقا طبیعی است و مانند داروهای شیمیایی مضر و موقتی نیست . 

چای لاغری خصوصیات منحصر بفرد و  ویژه ای  دارد و به ایت علت است که به عنوان  بهترین محصول لاغری شناخته  است . بدون عوارض جانبی بودن چای لاغری از مهمترین  خصوصیات ممتازی است که اشتیاق حداکثری استفاده کنندگان را بوجود می آورد . یکی از زیان های لاغری شدن های  غیر اصولی که با استفاده از قرص های لاغری ضرر رسان بوقوع می پیوندد چین و چروک شدن و تیره شدن پوست بدن علی الخصوص پوست دست و صورت است که بشدت از زیبایی فرد کاسته و فرد را از مبادرت به مصرف آن ها پشیمان میکند ولی چای لاغری دکترسینا  برخلاف آنها با روشن و شفاف نمودن پوست کاهش چین و چروک و جوش های پوستی و صاف و کشیده نمودن پوست همگام با کاهش حجم اندامها بر زیبایی فرد می افزاید که در نوع خود یک ویژگی منحصر بفرد و رقابتی فوق العاده است.


  

92/1/25
8:58 ص

چای لاغری دکتر سینا معتبرترین محصول لاغری ایران است که توانسته بعد از آزمایشات فراوان تمامی تاییدیه ها و نشان ها و مجوزهای وزارت بهداشت را کسب نماید . کاملا بی عارضه بوده و با ایجاد چربی سوزی وزن را واقعا کم میکند و مانند سایر محصولات آب بدن را کم نمیکند . چای لاغری دکترسینا در عرض یکماه 3 الی7 کیلو از وزن زائد شما را کاهش میدهد و این کاهش اصلا قابل بازگشت نیست . چای لاغری دکترسینا مزایای فراوانی را دارد که در توضیحات زیر به آن پرداخته شده است .
این محصول با مشخصات زیر قابل استعلام است :
شماره ثبت 428 
کدمحصول186
پروانه از وزارت بهداشت47/11440

دارای نشان حلال - نشان ایمنی و سلامت - نشانHACCP  بین المللی و نشان های مختلف ایزو 9001 و22000:2005   است .



  

92/1/25
8:58 ص

لاغری اندام و لاغرشدن عمومی و یا لاغری موضعی و کاهش وزن و سایز بدن نیازمند عمل به یکسری اصول کلی و اساسی است که چای لاغری دکترسینا  به شکل بسیار دقیق به مرتفع نمودن بسیاری از آنها می پردازد . چای لاغری با تکیه بر خواص خود موجب میگردد تا با ایمنی و سلامت کامل متابولیسم سیر چربی سوزی را آغاز و تداوم بخشد . گیاهان داروئی دارای برخی خصوصیات منحصر بفرد هستند که هیچ فرمولاسیون شیمیایی توان رقابت با آن را ندارد . بشکل بسیار موثر چای لاغری موجب میگردد تا :

1-      اشتهای کاذب را از بین میبرد و با کم کردذن اشتها از ورود انرژی و کالری های زائد و مازاد بر نیاز بدن می کاهد .

2-      چربی های موجود در غذا غیر قابل جذب می نماید و از این راه انباشت توده های چربی را کنترل می نماید . ( بانداژ نمودن لیپید ها )

3-      با افزایش سوخت و ساز و آغاز وضعیت چربی سوزی توده های چربی انباشته شده در اندام های بدن مانند شکم و پهلو ها و ران ها را شکسته و تبدیل به انرژی مصرفی میکند و رفته رفته از حجم و وزن اندام های چاق کم و کمتر مینماید .

4-      چربی های رسوب کرده در داخل رگهای خونی را سوزانده و بر سلامتی قلب و عروق می افزاید تا نشاط بیشتری به مصرف کننده عرضه گردد.

5-      چربی خون و قند خون و فشار خون را تحت کنترل درآورده و از بیماریهای بسیاری پیشگیری می کند و از میزان سلامتی را افزایش می دهد.

6-      تامین ویتامین ها و عناصر کمیاب که عمده ترین اثر آنها در ایجاد نشاط و شادابی و زیبایی و تقویت پوست و مو است . رنگدانه های طبیعی موجود موجب میشود تا رنگ و روی جذاب تری را ایجاد نموده و عوارض ناشی از ضعف پوست و مو را بکلی از بین برده و بر زیبایی پایه ای و طبیعی مصرف کننده بیافزاید .


  

92/1/25
8:56 ص

دانشمندان آسیایی، اروپایی و آمریکایی در بررسی ها و مطالعه های خود به شواهد علمی درباره فواید و خواص درمانی نوشیدن چای سبز دست یافتند. برای مثال در سال 1994 نشریه ملی سرطان آمریکا نتایج مطالعه ای را منتشر کرد که نشان می داد، نوشیدن چای سبز خطر ابتلا به سرطان مری را در زنان و مردان چینی تا حدود 60 درصد کاهش می دهد.

محققان دانشگاه پوردو نیز دریافتند ترکیبات موجود در چای سبز مانع رشد سلول های سرطانی می شود. همچنین نتایج مطالعه های دیگر نیز نشان داد نوشیدن چای سبز سطح کلسترول تام خون را پایین می آورد و نسبت کلسترول خوب (HDL) به کلسترول بد (LDL) را افزایش می دهد. به طور کلی بررسی ها نشان داده است که نوشیدن چای سبز در پیشگیری و بهبود بیماری هایی مانند سرطان، آرتریت روماتویید، بالا بودن میزان کلسترول خون، بیماری های قلبی و عروقی و عفونت موثر است.


  

92/1/25
8:56 ص

هر وقت موضوع فواید چای برای سلامت مطرح می شود بیشتر درباره فواید چای سبز صحبت می شود اما سوال اینجاست که آیا انواع دیگر چای این ویژگی های سلامتی را ندارند؟ چای سبز، اولانگ و سیاه همه از برگ های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شوند و آنچه چای سبز را متمایز می کند فرآیند تهیه آن است. فرآیند تهیه چای سبز کوتاه تر است و به اندازه سایر انواع چای تخمیر نمی شود و به همین دلیل آنتی اکسیدان هایش حفظ می شوند. برگ های چای سبز بخار داده می شوند و این از اکسیداسیون ترکیبات EGCG پیشگیری می کند. در مقابل انواع دیگر چای از تخمیر برگ های چای تهیه می شوند که در نتیجه EGCG به ترکیبات دیگری تبدیل می شوند که به اندازه آن در پیشگیری و مبارزه با بیماری ها موثر نیستند.

? فواید دیگر

بررسی ها نشان داده است چای سبز می تواند به افرادی که رژیم غذایی کاهش وزن دارند کمک کند. در نوامبر 1999 مجله آمریکایی تغذیه چینی نتایج مطالعه محققان دانشگاه گنوا در سویتزرلند را منتشر کرد. این محققان دریافتند مردانی که ترکیبی از چای سبز و کافئین دریافت می کنند در مقایسه با آنهایی که فقط کافئین دریافت می کنند کالری بیشتری می سوزانند. چای سبز به دلیل خاصیت ضدمیکروبی اش می تواند از مسمومیت غذایی پیشگیری کند و همچنین می تواند باکتری هایی که علت ایجاد پلاک های دندانی هستند از بین ببرد و از پوسیدگی دندان ها پیشگیری کند. به علاوه خاصیت محافظت از پوست چای سبز موجب شده تا از آن در تهیه کرم ها استفاده شود و در بازار لوازم آرایشی هم راه پیدا کند.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ