سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

92/1/27
11:23 ص

چاى سبز و عصاره آن باعث افزایش سوخت کالرى و چربى هاى ذخیره شده بدن و در نتیجه باعث کاهش وزن مى شود.تحقیقات پیشین بر روى حیوانات نشان داده که عصاره چاى سبز باعث افزایش فرآیند «ترموجنسیز» مى شود. این فرایند مربوط به تولید گرماى بدن است که در اثر هضم، جذب و متابولیسم غذاها در بدن ایجاد مى شود. این تحقیقات مشابه این فرآیند را بر روى انسان نیز اثبات کرده است. کافئین چاى سبز همچنین باعث افزایش 28 تا 70درصدى «ترموجنسیز» در بدن مى شود.وقتى که «افیدرین» برگ به چاى سبز همراه با کافئین افزوده مى شود، این خاصیت دو برابر مى شود.در چاى سبز ماده اى به نام egcg نیز وجود دارد که ترکیب این ماده و کافئین و افیدرین اثر بیشترى بر روى این فرآیند دارند. اما نکته اى که وجود دارد این است که مصرف چاى سبز و استفاده از کپسول هاى آن به سرعت باعث کاهش وزن نمى شوند و باید علاوه بر مصرف اینها، از رژیم غذایى مناسب و ورزش متناوب و مداوم نیز استفاده کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.


  

92/1/27
11:23 ص

مطالعات نشان می‌دهد که عصاره چای سبز به علت اکسید کردن چربی‌ها باعث کاهش وزن می‌شود. چای سبز دارای خاصیت ضدالتهاب، کاهنده کلسترول و ضدباکتری است. پلیس فنل‌های چای سبز باعث مهار عوامل سرطان‌زا می‌شوند. همچنین چای سبز از تاثیرات مخرب اشعه ماوراء بنفش روی dna جلوگیری می‌کند. فلاونوئیدهای چای سبز باعث کاهش کلسترول سرم خون می‌شوند و فشار خون را نیز کاهش می‌دهند به طوری که مصرف 3 لیوان چای در روز احتمال امراض قلبی را کاهش می‌دهد. آنتی اکسیدانهای قوی موجود در چای جزء عناصر جلوگیری کننده از سرطان در مراحل اولیه گسترش و پیشرفت هستند. چای سبز حاوی فلوراید است که باعث سفت شدن مینای دندانها می‌شود؛ همچنین چای حاوی منگنز است که باعث رشد و تولید دوباره و شکل دادن استخوانها می‌شود. چای سبز قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش دهد و به این وسیله باعث کاهش وزن در افرادی که چای سبز مصرف می کنند شود. وزن افرادی که چای سبز به طور مرتب مصرف می کنند 10 تا 18 درصد کم تر از افرادی است که چای سبز مصرف نمی کنند. این نوشیدنی گیاهی نوعی آرام بخش نیز محسوب می آید. با نوشیدن این چای سیستم عصبی بدن شما مقاوم تر شده، آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس  و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام بیماری ها نام برد.

این نوع چای حاوی ماده ای به نام فلورین (fluorine) است. فلورین سبب می شود تا ساختار داخلی دندان ها محکم شود و از پوسیدگی آن ها جلوگیری می کند.
چای لاغری دکتر سینا به علت داشتن چای سبز در ترکیبات خود با فرمولاسیون منحصر به فرد  به همراه سایر ترکیبات گیاهی لاغری و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد

  

92/1/27
11:22 ص

این دو نوع محصول را باهم استفاده میکنید به این شکل که روزانه 3 عدد چای دکتر سینا قبل از هر وعده غذایی و یک عدد چای لاغری دکتر جیمز بعد از شام به شکل زیر
روش استفاده چای دکتر سینا :
نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی (روزانه 3 تی بگ )1 عدد از تی بگ ها را در یک فنجان گذاشته و آب جوش را بر روی آن می ریزید 5 تا 10 دقیقه منتظر بمانید تا خوب دم بکشد و عصاره مواد موثر موجود در چای وارد آب جوش شود سپس آن را میل کنید
جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد.
روش استفاده چای دکتر جیمز :
هر روز نیم ساعت بعد از شام یا دو ساعت قبل از خواب هر تی بک را در دو مرحله استفاده میکنید.
مرحله اول : تی بک را در داخل لیوان قرار داده و آب داغ (جوشان) را به لیوان ریخته شود بعد از یک دقیقه آن را میل کنید.
مرحله دوم : همان تی بک را دوباره 15 تا 20 دقیقه در لیوان و یا قوری یا داخل استکان بگذارید و بعد زیر را روی استکان برگرداندید تا خوب دم بکشد (مرحله دوم همانند دم کردن چای ایرانی می باشد) بعد تی بک را با قاشق در داخل استکان فشار دهید تا تمام مواد آن در آب حل شود و سپس آب را میل میکنید
به خاطر اینکه در این چای ترکیبی دو نوع مواد ، مواد زود دم و مواد دیر دم وجود دارد و اگر مواد زود دم زیاد در دم بماند تاثیر آن از بین می روند به همین خاطر باید در دو مرحله از هر تی بک استفاده شود


  

92/1/27
11:21 ص

مطالعات نشان می‌دهد که عصاره چای سبز به علت اکسید کردن چربی‌ها باعث کاهش وزن می‌شود. چای سبز دارای خاصیت ضدالتهاب، کاهنده کلسترول و ضدباکتری است. پلیس فنل‌های چای سبز باعث مهار عوامل سرطان‌زا می‌شوند. همچنین چای سبز از تاثیرات مخرب اشعه ماوراء بنفش روی DNA جلوگیری می‌کند. فلاونوئیدهای چای سبز باعث کاهش کلسترول سرم خون می‌شوند و فشار خون را نیز کاهش می‌دهند به طوری که مصرف 3 لیوان چای در روز احتمال امراض قلبی را کاهش می‌دهد. آنتی اکسیدانهای قوی موجود در چای جزء عناصر جلوگیری کننده از سرطان در مراحل اولیه گسترش و پیشرفت هستند. چای سبز حاوی فلوراید است که باعث سفت شدن مینای دندانها می‌شود؛ همچنین چای حاوی منگنز است که باعث رشد و تولید دوباره و شکل دادن استخوانها می‌شود. چای سبز قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش دهد و به این وسیله باعث کاهش وزن در افرادی که چای سبز مصرف می کنند شود. وزن افرادی که چای سبز به طور مرتب مصرف می کنند 10 تا 18 درصد کم تر از افرادی است که چای سبز مصرف نمی کنند. این نوشیدنی گیاهی نوعی آرام بخش نیز محسوب می آید. با نوشیدن این چای سیستم عصبی بدن شما مقاوم تر شده، آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس  و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام بیماری ها نام برد.
چای لاغری دکتر سینا به علت داشتن چای سبز در ترکیبات خود با فرمولاسیون منحصر به فرد  به همراه سایر ترکیبات گیاهی شامل (کالندولا یا گل همیشه بهار، آرتیکا، کاسنی، شیرین بیان، زیره، کاسیا و ...) لاغری و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد.


  

92/1/27
11:16 ص

چای لاغری بسیار آسان و ذائقه پسند و با هر مزاقی سازگار  است . همراه چای  معمولی نیز قابل استفاده است  و هیچ طعم و بوی خاصی  ندارد . کاهش وزن با چای لاغری  به هر اندازه غیر قابل بازگشت و کاملا ماندگار است زیرا که مکانیسم کار آن دقیقا طبیعی است و مانند داروهای شیمیایی مضر و موقتی نیست . 

چای لاغری خصوصیات منحصر بفرد و  ویژه ای  دارد و به ایت علت است که به عنوان  بهترین محصول لاغری شناخته  است . بدون عوارض جانبی بودن چای لاغری از مهمترین  خصوصیات ممتازی است که اشتیاق حداکثری استفاده کنندگان را بوجود می آورد . یکی از زیان های لاغری شدن های  غیر اصولی که با استفاده از قرص های لاغری ضرر رسان بوقوع می پیوندد چین و چروک شدن و تیره شدن پوست بدن علی الخصوص پوست دست و صورت است که بشدت از زیبایی فرد کاسته و فرد را از مبادرت به مصرف آن ها پشیمان میکند ولی چای لاغری دکترسینا  برخلاف آنها با روشن و شفاف نمودن پوست کاهش چین و چروک و جوش های پوستی و صاف و کشیده نمودن پوست همگام با کاهش حجم اندامها بر زیبایی فرد می افزاید که در نوع خود یک ویژگی منحصر بفرد و رقابتی فوق العاده است.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ