سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

92/1/27
11:28 ص

چای سبز موجود در ترکیب چای دکتر سینا: حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیبها نوعی آنتی اکسیدان(Anti oxidant) محسوب می شوند. آنتی اکسیدان قابلیت مبارزه با سلولهای سرطانی را داراست. این ترکیب می تواند از رشد سلولها و تومورهای سرطانی جلوگیری کند. میزان شروع سرطانهایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر است . تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که افرادی که روزانه چای سبز می نوشند خطر ابتلا به سرطان خود را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند.

همچنین اشخاص مبتلا به سرطان هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده که چای سبز می نوشند در درمان بیماری خود کمک عمده ای می کنند. محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن 100 برابرتاثیر گذار تر از ویتامین C و25 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. توجه کنیم که ویتامین Cو E به عنوان دو آنتی اکسیدان مهم مطرح هستند. به این ترتیب با نوشیدن چای سبز و دریافت آنتی اکسیدان، بدن در مقابل ابتلا به سرطان مصون می شود. تحقیقات نشان می دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می کنند موارد سرطان کمتر بوده است، هرچند بین این دو هیچ رابطه ، علت و معلولی تایید نشده است0 اما چای سیاه فاقد چنین خاصیتی است. حتی اگر به مقدار زیاد چای سیاه مصرف کنید، احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهید. به افراد سرطانی نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می شود. در ژاپن با وجود بالاترین آمار در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آنها مشاهده شده است. مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط دارد.


  

92/1/27
11:25 ص

اثرات بالقوه چای لاغری در کاهش میزان کلسترول خون به اثبات رسیده است.مصرف چای لاغری به تمامی اشخاصی که به نوعی درگیر زندگی امروزی با تحرک کم و در عوض فشارهای عصبی زیاد هستند توصیه می شود چرا که گیاه آرتیکای مورد استفاده در این محصول استرس های روز مره را تا میزان قابل ملاحضه ای کاهش می دهد خاصیت لاغری این چای نیز در جبران تحرک کم موثر بوده و از ایجاد توده های حجیم چربی در بدن شما به ویژه چربی دور شکم و چربی دور کمر جلوگیری      می کند.

 از امتیازات بسیار شاخص این محصول مقرون به صرفه بودن و ارزان بودن آن نسبت به سایر روش های لاغری از جمله گن های لاغری وکمربندهای لاغری و قرص های لاغری رژیم های آنچنانی  لاغری  و جراحی های مضر و مخرب لاغری و حتی پیاده روی و ورزش است. هر بسته از این محصول برای استفاده یکماهه شما جهت کاهش     3 تا 7 کیلو طراحی شده است .

 دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی وداروئی.

 

این محصول شامل:

ریشه و برگ و شاخه های گلدار و برگ گیاهان کالندولا یا گل همیشه بهار ( باعث ترشح صفرا)، آرتیکا ( آرامبخش) ، کاسنی ( ملین)، شیرین بیان ( مقوی معده) ، زیره و کاسیا و .... به عنوان لاغر کننده های اصلی که به کاهش جذب و تجمع مواد قندی و چربی کمک می کنند و سرشاخه های کاملیا که به عنوان هضم کننده غذا و پایین آورنده چربی بدن، اشتهای کاذب را کاهش داده و به پایین امدن وزن شما  کمک می کنند.


  

92/1/27
11:25 ص

عوارض جانبی گزارش نگردیده است ولی بهتر است که خانم های باردار و زنان شیرده با توصیه پزشک مصرف نمایند.

 نحوه و شیوه مصرف چای لاغری دکتر سینا:

نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی (روزانه 3 تی بگ) یک عدد از تی بگ ها را در یک فنجان آب جوش انداخته و 5 دقیقه منتظر بمانید تا عصاره مواد موثر موجود  در چای وارد آب جوش شود سپس با یک عدد قند میل نمایید.

جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد.

  با توجه به اینکه چای لاغری دکتر سینا بهترین نتیجه و اثر را بر روی کاهش بافت چربی شما می گذارد لذا جهت مشاهده عینی اثر این چای حتما قبل از مصرف اندازه بافت دور کمر و مناطق پر چربی خود را با یک متر خیاطی بصورت دقیق اندازه بگیرید و یک ماه دیگر پس از پایان مصرف یک بسته چای لاغری دوباره اندازه گیری را تکرار کرده و اعداد را با هم مقایسه کنید.

 


  

92/1/27
11:24 ص

محصولی بر گرفته از طبیعت سبز ایران زمین که آسان، سریع و مطمئن شما  را  به وزن ایده آل رسانده  و در آن وزن تثبیت می نماید . در این نوع چای 12 نوع گیاه اصلی بکار برده شده که به عنوان لاغر کننده های اصلی 5 عمل عمده را انجام میدهد :

1-واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتیکه در خوابید چربی خواهید سوزاند.

2- جلوگیری از تجمع مواد قندی در بدن .

3- از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب .

4- بکار واداشتن روده های کم کار ورفع موثر یبوست .

5- آرامش بخش : با بهره مندی از این خاصیت چای لاغری دکتر سینا دیگر شاهد استرس های جان کاه دوره های آنچنانی کاهش وزن نخواهید شد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ